Malarz chmur - Aleksander Żywiecki



2 komentarze
   Przeniosłam strefę promocji twórczości wybranych prze siebie artystów na osobnego bloga, mam nadzieję, że zaroi się od fanów i śledzących, a ja postaram się sprostac ciekawości i nadac tempo wpisom ;)
Dziś mój ulubiony malarz chmur, jako jedyny ujął moje serce swoją lekkością i prostotą malowania tego pięknego aczkolwiek pospolitego zjawiska jakim jest para woda na pewnej wysokości atmosfery...
Próbowałam w ubiegłym roku podjąc się osobiście, ale jak się okazało nie jest to takie proste jak się wydawało i w tej materii będę się musiała dużo naszlifowac i nauczyc.
  A tymczasem moi drodzy - obrazy Aleksandra Żywieckiego, które przeniesą was na pola, łąki, lasy i przestworza....















a jeśli tak wam się podobają, że chcecie miec je przy sobie osobiście, to zapraszam do Galerii on-line


2 komentarze:

Anonimowy at: 26 kwietnia 2014 13:09 pisze...

Niewiarygodnie realne.... piękne.... M.

Anonimowy at: 27 lutego 2021 22:36 pisze...

45 years old Software Consultant Werner Jesteco, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Blue Smoke and Board games. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. ten artykul

Prześlij komentarz

newer post older post